لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
رضایت الگری از نتیجه بازی اما نارضایتی از خط حمله یووه

رضایت الگری از نتیجه بازی اما نارضایتی از خط حمله یووه

پیروزی یک بر صفر یووه مقابل مالمو که با تک گل مهاجم جوان این تیم، مویس کین همراه بود در کنار نتیجه تساوی سه بر سه چلسی و زنیت علاوه بر شادی کسب برتری در اردوی یووه، خرسندی صدرنشینی گروه را نیز همراه خود داشت.

 

مکس الگری، مربی یووه در پایان بازی در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورت ضمن تاکید به بازی خوب تیم اش همچنان در گلزنی دچار اشتباه میشود.

 

شب خوبی برای نتیجه ای که گرفتیم بود و البته بازی خوبی انجام دادیم اما همچنان کم گل زدیم و فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادیم. در این بخش همچنان باید تمرین کنیم و پیشرفت داشته باشیم. در محوطه جریمه باید جدی تر باشیم. می خواستم شرایط همه را بررسی کنم و باید بگویم که همگی خوب جواب دادند، آرتور، بنتانکور، رابیو و دی وینتر همگی نشان دادند شخصیت دارند. شرایط روگانی و پرین نیز همین طور بود. می خواستیم برنده شویم و در بازی تعادل داشته باشیم اما هجومی بازی کنیم.

 

بازی آینده یووه

 

شنبه بازی سختی در انتظار ماست، بازی در ونیز نیازمند یک بازی و نماش متفاوت است، یک بازی کاملا متفاوت. هدف ما این است که از نظر ذهنی به سطح بالاتری برسیم و این باعث خواهد شد تا عملکرد بهتری داشته باشیم. ونیز تیم بسیار خوبی ست و در حمله خوب ظاهر میشود، زمین و بازی سختی خواهد بود. برای کسب سه امتیاز باید بازی منظم و هماهنگی داشته باشیم، بهتر است برای گلزنی کمی ارامش و دقت بیشتری داشته باشیم، باید درصد گلزنی مان را بهتر کنیم.

 

مصدومیت

 

مصدوم، نمی دانم باید بازیکنان را ارزیابی کنیم و بعد از شرایط شان مطلع شویم. شاید مک کنی اما احتمالا حتی او هم نه، بقیه که مطمئنا نه.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: